QFR_6

QFR #6: Čerstvý příděl

Jelikož jsme se dlouho neviděli (a Quest se stihl uložit do hibernace zrovna uprostřed psaní minulého dílu), tentokrát vás čeká dvojitá nálož fanartů z celého (herního) světa.

A zatímco některé nové herní pecky oslovily fanartovou komunitu výrazně (strávili bychom věčnost postováním artu k The Last of Us), jiné (dívám se na vás, Jodie a Edwarde) vyvolaly reakci tak mocnou, že bychom ji možná nenašli ani mikroskopem. Fanouškovské srdce je prostě a jednoduše věc značně vrtkavá.

Některé obrázky či komentáře můžou obsahovat spoilery.

ghostfire
*Bioshock Infinite* Constants and Variables | Autor: ghostfire

Ghostfirein art k novému Bioshocku jsme uváděli už v prvním, tematicky laděném díle. Ale zjevně jí schizofrenní multiverzová cesta Bookera a Elizabeth utkvěla v paměti stejně jako nám. Tatáž mince. Jiný úhel pohledu. Panna – orel. Mrtvý – živý.

TheMinttu
Ebonheart Pact | Autor: TheMinttu

The Elder Scrolls Online uspořádalo soutěž o nejlepší design plakátu. Minttu skončila třetí. Zaslouženě.

LillianLai
Harmonious in Journey | Autor: LillianLai

Journey v loňském roce dokázala, že hra nemusí být kilometr a půl dlouhá nebo gameplayem různorodější než složení drůbežího párku, aby byla zatraceně dobrá. Titul hry roku totiž stačí získat atmosférou. Autory fanartu taky.

Kabukins
Paarthurnax vs. Alduin | Autor: Kabukins

Největším tahákem Skyrimu jsou draci a Paarthurnax je (alespoň co se týče skromného názoru tohoto jednotlivce) asi jediná zajímavá a plastická postava ve hře. Dobře, ještě členové Companions guildy. Tím větší je škoda, že je skoro nikdo nekreslí. Díky do Spojených států.

Namecchan
The Mercenary Autor: Namecchan

O kvalitách Assassin’s Creed IV (které vám blíže specifikujeme ve středu v recenzi) svědčí nejspíš i to, že dobrý fanart není skoro k nalezení a že jeden z jeho mála zástupců je malovaná varianta promoobrázku k multiplayeru. Nedivíme se.

chunkychip
Pulling a fast one | Autor: chunkychip

Pokud patříte k těm, kteří se rádi hádají, jestli je lepším nástupcem Indiana Jonese Lara Croft nebo Nathan Drake, chunkychip nabízí srozumitelnou odpověď. Ještě máte nějaké pochybnosti?

juuko
‚Now look at me!‘ | Autor: Juuko

Zatímco ostatní detaily ze zápletky Assassin’s Creed: Revelations totálně zapadly samy pod sebe (a pod nános zamotaných retconů vlastní minulosti), jedna ze dvou pozitivních linek je ta, která se točí kolem Subjektu 16. I když trvalo ještě hru a půl, než Ubisoft hráčům vysvětlil, proč nás ten divnej chlap uprostřed Animus Islandu nutně potřeboval objímat.

efleck
Annointment of an Archangel | Autor: efleck

Shodou okolností jsme v nedokončeném updatu měli fanart k Mass Effectu. Od téhož autora. S Garrusem. A trvalo nám to tak dlouho, že mezitím vznikl nový. No, alespoň máme co vystavovat.

Alassa
There’s no way I’m gonna sleep | Autor: Alassa

Pokud jste The Last of Us hráli, tuhle scénu si stoprocentně pamatujete. A pokud ne… no, vaše mínus.

Mimochodem, autorku téhle věci můžete potkat, jak se potuluje po Praze.

BlackAssassiN999
Predator | Autor: BlackAssassiN999

Vyšel Deus Ex: Human Revolution: Director’s Cut (a někomu se evidentně roztrhl pytel s dvojtečkami). A i když tahle zpráva víceméně zapadla, alespoň někdo si jí všiml. A výsledek to není špatný. Nemáme víc takhle všímavých lidí?

astoralexander
Burial At Sea – 50’s paperback | Autor: astoralexander

Burial at Sea je už svým vlastním trailerem inzerovaný jako noirová detektivka. Troufáme si ovšem tvrdit, že její zápletku by asi Raymond Chandler trávil hodně obtížně. Ale jako dobová věc tenhle kousek nemá chybu. Bonusové body za AD.

hellcorpceo
Guild Wars | Autor: hellcorpceo

Aniž bychom chtěli dodávat, že od doby, co ArenaNet ukončil spolupráci s Kekaiem Kotakim, kvalita jejich concept artu šla trochu dolů, málokdy se stává, že člověk zakopne o fanart a splete si ho s oficiálním materiálem ke hře. Kudos, Hellcorpceo.

Guzzardi
Captain Kenway | Autor: Guzzardi

A zatímco fanart k AC4 se nechytil, Connor se na artových stránkách dál utěšeně množí …což znělo podstatně hůř, než jsme chtěli. Možná se tím Ubisoftu někdo snaží něco naznačit.

Chukairi
Okami | Autor: Chukairi

A na rozloučení Okami. To jenom proto, abychom vám připomněli, jak vypadá výborná hra. Takže si ji padejte zahrát.

To je z návratového dílu vše. Při troše štěstí se sejdeme i příští pondělí.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *